מערכת לניהול הרשאות VIP ומתנות

מיקומך כאן

חדש! מערכת לניהול הרשאות VIP ומתנות

הכנסים והאירועים הזכורים ביותר הם אלו שמקנים גישה אקסקלוסיבית לאלו שמוכנים להשקיע מהזמן ומהכסף שלהם על מנת לחוות את הכנס בצורה האופטימאלית והשלמה ביותר.

אנו ב-Xmile רוצים לבדל אתכם מהשוק הרווי של מנהלי האירועים והכנסים ולתת לכם יתרון מיתוגי מיוחד עםהמערכת החדשנית שתסייע לכם לנהל את הרשאות ה-VIP שלכם בצורה נוחה, מהירה, מתקדמת והכי חשוב – מותאמת אישית.

סריקה QR
מערכת מתנות

איך זה עובד?

  • לכם חברת ההפקה יש אפשרות לתייג את המשתתפים בכנס על פי הרשאות שונו לדוגמה כניסה לארוחת VIP, גישה לפאנלים עם הגבלת מקום או השתתפות בתחרויות או חלוקת מתנות לקהל יעד מוגדר מראש.
  • במעמד הרישום לכנס, לכל משתתף יופק תג ייחודי עם שמו, לוגו הכנס וברקוד, כפי שנראה בתמונה מטה.
  • בעזרת הברקוד, האורח בכנס יקבל הרשאות VIP לכניסה למתחמים בלעדיים בתערוכה כגון כניסה ללאונג' שכוללת ארוחה מיוחדת, כניסה להרצאה או לערב גאלה. יעיל, טכנולוגי והערך המוסף לקהל פרימיום שמגיע לכנס.

מה יוצא ללקוחות שלכם מזה?

    • מקנה להם את היכולת למקסם את הזמן של המשתתפים בכנס מבלי לעבור בידוק מתיש בכל פעם שירצו להיכנס ולצאת מהמתחמים המיוחדים השמורים רק לאורחי ה-VIP.
    • נטוורקינג מדויק עם משתתפי כנס שגם להם הוקנתה גישה למתחמי ה-VIP.
      אנו ב-Xmile שואפים להציג בפניכם פתרונות טכנולוגיים בעלי ערך מיתוגי בהתאמה אישית לכנסים ותערוכות. המטרה שלנו היא לגרום ללקוחות שלכם להתרשם ולהתרגש, על מנת ליצור מערכת יחסים ארוכה של כנסים ותערוכות מכל סוג.
סריקת תג