גם אני משתתפ.ת

מיקומך כאן

חדש! גם אני משתתפ.ת – שיווק דיגיטלי לכנס ויראלי!

בעולם דינמי שהכול ויראלי, מפיקי הכנסים, נדרשים להתקדם עם הזמנים ולמתג את האירועים שלהם ברשתות החברתיות. האתגר הגדול ביותר היום, בעידן הקשב והריכוז, הוא לשווק את הכנס בצורה שתגרום למשתתפים פוטנציאלים לעצור את הגלילה האינסופית בפיד החברתי ולהתחרות על תשומת הלב של המשתמשים בכל אחת מהרשתות.

אנו ב Xmile מציעים לכם פתרון טכנולוגי חדשני צעיר ומרתק שצולח את מבחן העין וגורם למשתתפים בכנסים להפיץ את הכנס בעצמם, בצורת "מיתוג אישי" ובמיתוג הכנס ברשתות החברתיות – "גם אני משתתף!" –תוסיפו לארסנל העסקי שלכם את כלי המיתוג שמשדרג כל כנס בדרך להפצה ויראלית, וגם יסייע בשימורו בתודעה לעוד שנים רבות. בעזרת "גם אני משתתף", כל אחד יכול למתג את עצמו בקלות ובמהירות, להעלות את הפרטים והתמונה שלו במיתוג הכנס ומשם כמובן להפיץ ברשתות החברתיות לקהל רחב של חברים.

    דוגמה גם אני משתתפת / משתתף
    רשתות חברתיות

    מהי מטרת העל?

    פתרון אפקטיבי ועדכני לגיוס המשתתפים הנכונים עבור הכנס שלכם על מנת ליצור חשיפה רחבה בקרב קהל היעד שלכם. "גם אני משתתף" מקל במיוחד על העבודה של המפיקים ומארגני הכנסים
    בזירת השיווק, על מנת שתוכלו להתעסק במשימות החשובות לכם.

    איך זה עובד?
    בסיום ההרשמה לכנס, נציע למשתתף את שירות "גם אני משתתף".
    עם הבחירה, יוצג למשתתף הלוגו של הכנס הספציפי שכבר מוכן בתוך מסגרת מעוצבת מראש.
    נציע למשתתף אפשרויות שונות של צילום ובחירה בין תמונה חדשה או תמונה מהגלריה הפרטית שבמכשירו על מנת לשבץ בתוך מסגרת העיצוב של הכנס.
    כעת, המשתתף יוכל להוריד את "גם אני משתתף", לשתף ולהפיץ ברשתות החברתיות בקלות את התמונה המשודרגת עם המסגרת המיוחדת והלוגו המקצועי של הכנס – מקסימום שיווק במינימום השקעה וזמן.

    מה יוצא ללקוחות שלכם מזה?

    מיתוג אישי כמשתתפי הכנס האקסקלוסיבי שלכם, עם אפשרות פנטסטית לפרסונליזציה.
    חשיפת הכנס לחברים ומכרים מקצועיים מהרשתות החברתיות, על מנת לעודד אותם להגיע לכנס ולפתח נטוורקיניג עסקי ומקצועי.

    שמירת הזיכרונות מהכנס בצורה פשוטה ומהנה.
    אנו ב Xmile מומחים במציאת פתרונות בהתאמה אישית לכנסים ואירועים כבר שנים רבות. המטרה שלנו היא לגרום ללקוחות שלכם להתרשם ולהתרגש, על מנת ליצור מערכת יחסים ארוכה של כנסים ותערוכות מכל סוג.