כיצד דיילות לאירועים משדרגות את הכנס או האירוע שלך?

מיקומך כאן
דיילות רישום לכנסים ואירועי

כיצד דיילות לאירועים יכולות לקדם את האירוע ולתרום להצלחתו? זוהי שאלה שלעיתים מפיקי אירועים וכנסים שואלים, בעיקר בעידן הדיגיטאלי בו העולם בכף ידינו, בדמות הטלפון הנייד. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בולטים, לתפקידיהם של דיילות לאירועים, ומדוע תרצו לקחת בחשבון שילוב דיילות לאירועים שלכם.

תקשורת ישירה מול אדם ולא מול מסך

זוהי אולי אחת הסיבות המרכזיות מדוע תרצו לשלב דיילות לאירועים אצלכם בכנס, או באירוע. הדיילות משמשות כעמדות מודיעין לכל דבר, יכולות לסייע למשתתפי האירוע להשתלב, להתמצא, ולקבל יחס חם, אישי ומקצועי. חשוב לציין כי לא כל האנשים מתחברים באופן אישי לפתרונות דיגיטאליים, על אחת כמה וכמה אנשים מבוגרים יותר, שלא גדלו לתוך המציאות הזו אלא שילבו אותה בחייהם, לעיתים בעל כורחם. היכולת לשאול שאלות דיילת שנמצאת מולך, ולהיעזר בה, היא אחד היתרונות המשמעותיים של דיילות לאירועים.

מיתוג המוצר – גם באמצעות דיילות לאירועים

שילוט, ברושורים ופרסומי צבעוניים הם בהחלט נהדרים ויכולים לעזור לכם לקדם את המוצרים או התכנים שברצונכם למכור או לחשוף למשתתפי הכנס, אבל זה לא מספיק. דיילות לאירועים, אשר מייצגות את המוצר, מייצרות קרבה אישית, ונותנות שם ופנים למוצר, זה בהחלט יכול לסייע לקדם חשיפה או מכירה של מוצר כלשהו.

עניין נוסף לגבי המיתוג, מתייחס לכך כי תמיד טוב לפעול במספר ערוצים, בכל הנוגע למיתוג. אתם רוצים להעביר מסרים מסוימים, וחשוב להעביר אותם גם בעל פה, ולא רק באמצעות שילוט או ברושורים, אלא באמצעות דיילות לאירועים, שיכולות להעביר את המסר, לענות על שאלות, ולייצג את המוצר באופן מכובד ביותר.

דיילות לאירועים שומרות על הסדר

גם אם יש מערכות לרישום עצמאי, והקידמה הדיגיטאלית בשיאה, תמיד יש שאלות, אי הבנות, בירורים. אם לא נעזרים בדיילות לאירועים במקרה הזה, מהר מאוד המקום יתפוס אווירה לא נעימה, ואנשים יתחילו להיות חסרי סבלנות. הצבת דיילות לאירועים ברישום לכנס למשל, או בהזדמנויות נוספות שידוע כי למשתתפים תהיינה שאלות, יכולה בהחלט להעלות את הרמה של הכנס, ולגרום נחת ורווחה לכולם, למשתתפים ולמפיקים כאחד.

דיילות לאירועים מציבות את האירוע ברמה גבוהה יותר

גם כאשר יש שפע פיצ'רים דיגיטאליים שיכולים לעזור למשתתפי האירוע או הכנס, להתמצא ולהגיע למקסימום תוצאות, אין מה להשוות אירוע שיש בו דיילות מתוקתקות, איכותיות, אסתטיות, חייכניות, לאירוע עם פיצ'רים דיגיטאליים בלבד. הביגוד יכול להיות מתואם למותג, הדיילות יכולות להיות חלק בלתי נפרד מייצוג הקונספט של האירוע, ולהעלות אותו בהחלט מספר רמות מעלה.

דיילות לאירועים – חובה בכל אירוע

אל תטעו לחשוב כי דיילות לאירועים הן תוספת שמשדרגת את האירוע, מכיוון שלא מדובר בתוספת כלל, אלא בעמוד תווך להצלחת הכנס או האירוע. אין כמו דוגמא אנושית להנחיה, עזרה בתפעול, הדרכה, ומענה על מה שיש בו צורך.

 

הכנסו למידע נוסף אודות >> דיילות לכנסים ואירועים

מאמרים נוספים