הסיפור שלנו – Xmile
- ראשי
- הסיפור שלנו – Xmile
דבר מנכ"ל
לקוחות יקרים,
חברת אקסמייל שמה לה כמטרה להעניק לכם שירות מקצועי, איכותי ויוצא דופן בכל כנס ואירוע, תוך מתן יחס אישי ומקצועי לכל לקוח. אנו רואים כל לקוח כלקוח-VIP ופועלים במלוא המרץ כדי לספק חוויה בלתי נשכחת. כחברה מובילה בתחום הרישום הטכנולוגי לאירועים, אנו גאים להיות הבית לפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר כיום במדינת ישראל ולהמשיך ולהביא את הטכנולוגיות החדשניות מרחבי העולם אליכם ובשבילכם, תוך התאמה מקסימלית לצרכים ולדרישות המקומיות.
הקשבה ללקוח היא ערך עליון עבורנו, אנו מציבים לעצמנו מטרה להפוך כל חלום שלכם למציאות. הצוות המיומן שלנו, הצוות המיומן שלנו, הכולל מנהלי שטח ומנהלי מטה מהשורה הראשונה, ילוו אתכם במשך כל תהליך, מההזמנה ועד לסיום האירוע, כדי להבטיח שכל פרט מתבצע במקצועיות ובמסירות.
אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל הפתרונות לרישום טכנולוגי בכנסים ואירועים, תוך שמירה על חדשנות, שירות מעולה, וכוח אדם מיומן שייצג אתכם לפני ובמהלך הכנס בכבוד.
בחברה שלנו לומדים כל הזמן, מסיקים מסקנות ומיישמים את הלקחים כדי לשפר ולהשתפר. כל זאת, תוך דגש על שירות עם חיוך, מקצועיות, ייצוגיות, ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו כאן כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה מלאה, עם הצוות המנוסה והמחויב ביותר.
בתקווה להמשך עבודה פורייה ומוצלחת,
רונן קרביץ
סיפור אקסמייל
Xmile נולדה מתוך חברת קומפיוטרגרד פתרונות רישום לכנסים ותערוכות ומשווקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומקיפים בעולמות של רישום לכנסים.
מאז תחילת הפעילות שלנו ניהלנו ותפעלנו את מערך הרישום באלפי כנסים ותערוכות, פגשנו עשרות אלפי משתתפים שנהנים מחוויית רישום יעילה, מהירה ועדכנית. אחת התובנות המרכזיות מהפעילות שלנו שתמיד נדרש בה אקסטרה מאמץ ושם אנו מובילים.
הצוות שלנו מלווה מידיי יום את מפיקי ומארגני הכנסים והתערוכות, מייצג אותם בעמדות הרישום עם הדיילות והדיילים ורושם משתתפים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. Xmile ממשיכה להוביל חוויית רישום יעילה, ידידותית ואנושית בכל כנס ותערוכה בישראל.
להוביל מבחינתנו זה 360 מעלות של מקצועיות
אנחנו מציעים מערך של פתרונות טכנולוגיים ואנושיים כדי שתהפכו את הכנס או התערוכה שלכם להצלחה עסקית! קרא.י עוד על המוצרים שלנו.
בשנים האחרונות עולם הכנסים והתערוכות עלה מדרגה ואנחנו איתו
המשתתפים מגיעים לכנסים ונהנים ממפגשים עסקיים וחברתיים, שיחות עסקיות בגובה העיניים, פוגשים לקוחות וקולגות מחוץ למשרד, מכירים טכנולוגיות חדשות ומעשירים את הידע. חוויה של רישום יעיל תורמת לחוויה של המשתתף ולמטרת על של המפיקים.
אנחנו תמיד שואפים קדימה, לכן כבר עכשיו השקנו טכנולוגיות חדשות וייחודיות למערך הרישום שהן האקס פקטור לכל כנס ותערוכה היום.
- גם אני משתתפ.ת– כלי שיווק דיגיטלי לכנס ויראלי
- מערכת לניהול הצבעות במהלך הכנס
- מערכת לניהול הרשאות VIP ומתנות
למה כדאי לכם לעבוד אתנו?
- אנחנו מאמינים ששירות אישי צמוד ויחס לבבי מובילים להצלחת הכנס שלכם.
- מנהל הלקוח, מתאים לכם את מערכות הרישום לכנס, לפי הצרכים הייחודיים שלכם ומלווה אתכם לאורך כל הפרויקט, לפני הכנס, במהלך הכנס ובסיכום הכנס.
- הדיילות והדיילים שלנו הן הפנים של חברת ההפקה בשטח ומקבלות הכשרה בכל היבטי האירוח.
- אנו נותנים מענה עבור כל שאלה, צורך ובקשה בזמינות גבוהה ובכל עת שתצטרכו.
- אנו מוצאים פתרונות מחוץ לקופסא לכל אתגר או צורך שמתעוררים בעת הכנס עצמו.
הצוות המנצח שלנו בשטח הוא האקס פקטור שמנהל את מערך הרישום ביד רמה וגורם לכם לרשום הצלחות בכנסים ותערוכות. המטרה שלנו היא לסייע לכם ליצור מערכת יחסים עסקית וארוכה של כנסים ותערוכות מכל סוג.